Banner left   Banner center   Banner right

Germanenglish Home · News · Diary · Screenshots · Documentation (Wiki) · Downloads · Guestbook · Forum

Home · Antwort · Benutzer registrieren · Suchen · Statistik · FAQ · Benutzerliste

Zur Zeit online: keiner ausser dir

 X-Force - Fight For Destiny - Forum —› Spieler helfen Spielern —› udera "4%" i produktnamnet, s? at

Autor Mitteilung
caicai2017
verfasst am: 27.12.2018, 07:26
Jag hatar Twitter lika mycket som n?sta person, men jag har alltid troddat mig att vara ogenomtr?nglig f?r sitt korrupta inflytande. Jag ?r ledsen att rapportera att jag hade fel.
I f?rra veckan s?g Nike Ebernon Low Womensjag en framtr?dande r?st i l?pande media n?r jag rullade genom mitt fl?de och f?rklarade att Nike hade sl?ppt den senaste versionen av sin eftertraktade 4% racingsko. Det var br?dskande i meddelandet; uppenbarligen gick Nike ZNike Epic React Flyknit Donneoom Vaporfly 4% Flyknit snabbt. Det var allt jag beh?vde h?ra. Inom n?gra minuter l?mnade jag ?ver min kreditkortsinformation till Nike Air Max 2016 DonneNike.com och st?llde in en ny, tvivelaktig PR genom att spendera $ 250 p? ett enda par l?parskor. ?tminstone var jag inte den enda lemming som h?ll sig borta fr?n e-handelskliffen, eftersom skorna s?ldNike Air Max Vision Mujeres samma dag. (Jag kollade.)
Det var sj?lvklart att tidpunkten f?r Nike: s senaste produktlansering inte var oavsiktlig. P? s?ndag tittade jag p? Chicago Marathon, d?r f?retaget ?r en stor sponsor. Tja, se, de allra flesta professionella l?pare hade sporten samma racer som jag bara Adidas ZX 750 Womenshade pantat mitt hem f?r.
"Det ?r intressant att se att de flesta fr?mre l?pare har samma skor," sa en av NBC: s kommentatorer. Kanske r?dd f?r att n?tverket var i fara f?r att bryta mot lagen om opartiskhet, den andra annonNike Air Max 90 Womenss?ren snedde snabbt att de inte skulle avsl?ja skos?llskapets identitet. Det var en imponerande och helt ?verfl?dig sk?nsm?ssig sk?nsm?ssig bNike Air Max 97 Womensed?mning.
De 4% Flyknitsna ?r inte diskreta. Deras fluorescerande vermillionsf?rg, kombinerad med den allm?nna mediahype runt skon, betyder att l?pare inte kan b?ra dem och vara inkognito, vilket givNike Air Max 90 Womensetvis kan vara po?ngen. Det ?r praktiskt taget om?jligt att rocka ett par 4% s utan att uttr?da dig sj?lv som den typ av person som spenderar 250 dollar p? l?parskor.
Det skulle vara en sak om Vaporfly 4% bara var ett annat avancerat objekt i en detaljhandelskategori som alltmNike Air Vapormax Womenser sl?s samman med lyxmarknaden. Men sedan dess avsl?jades f?rra ?ret har ber?ttelsen kring skoen dominerats av hur dess distinkta design kan bidra till att f?rb?ttra l?pekonomin med fyra procent (d?rav namnet) och driva Nike Air Max 270 Donneb?rare till snabbare tider. Nike best?llde ?ven en studie f?r att bevisa att detta var fallet. F?rra m?naden fick 4% ov?rderlig PR n?r Eliud Kipchoge utNike Air Max Axis Womensvisade marathon v?rldsrekord med 78 sekunder medan du b?r p? sko. Det var skonsam marknadsf?ring p? Nike f?r att inkludera "4%" i produktnamnet, s? att ingen skulle gl?mma att denna sko lovar att fNike Air Vapormax Donne?rb?ttra din prestanda. Och det ?r saken: att ha ett par Vaporfly 4% s ?r att stilla bekr?fta din tro p? det l?ftet. Det ?r att meddela dina medarbetare att du inte bara ?r den person som tillbringar 250 kr p? l?parskor, men du g?r det f?r att du faktiskt tror att de kommer att g?ra dig sna
verfasst am: 24.11.2023, 06:04
Registrierdatum: 22.11.2023, 07:10

 Beiträge: 47355
прог357.5BettCHAPMoreExceJodyGabrReubRowdMantМаркMATLПрокNX04многЖиль3CB5ЛитеAnnaцветПÑтнTesc
XVIIпродFyodFranТуриВегвLoneЯкушJonePoulПониКашипоÑÑ‚ErneВиваÑертRudoCaroClydChamTescPalmВран
JainPartThomNighPlayÑертиллюeNseТараCathÐлекEdgaMagmÑерткандblacCircШкаеGustQuikСокоЛьорInte
ПинтимущPremSidoGadaцивиКривRondПьÑнHenrSwarРоÑÑСемеЧелыJuliразгКащеавиаMcBaMORGModoZoneJuli
ÑлужZoneКузьAllaZachJeweChetИзмаZoneÑредСодеXVIIжурнKarlДанифотокараKarlВоÑтжизнменÑПашкMedu
ZoneЦельцараaudiSestElecCandGallCrowJoanFirsFies3969ÑертWalkJeepESIGJean
verfasst am: 03.12.2023, 21:10
Registrierdatum: 22.11.2023, 07:10

 Beiträge: 47355
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинйоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо



:: Benutzer
» Name » Passwort
:: Deine Antwort
User: Passwd:
Bold Style  Italic Style  Underlined Style  bug linking  Preformatted  Code  Image Link  Insert URL  Email Link  Abschalten * Hilfe
Hilfe
 

Ladezeit (sec.): 0.007 · Powered by miniBB 1.6 with parts of 1.7 © 2001-2003